Szukając inspiracji do urzadzenia domu, trzeba sufrować w całym internecie godzinami. Ten blog - katalog, to miejsce, gdzie znajdziecie inspiracje, piękne wnętrza i dobry design. Jeżeli masz swój blog, jesteś projektantem, lub w inny sposób zajmujesz się wnętrzami, proszę napisz do mnie : kasia@judyn.pl W zamian za obecność w katalogu, proszę o umieszczenie u siebie banerka z linkiem. Zapraszami ipozdrawiam, Kasia

wtorek, 26 czerwca 2012

Witajcie,

Pierwsze blogi znalazłam sama, teraz liczę na Was :)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zapraszamy - http://domdecorinspiracje.blogspot.com :)

      Usuń
  2. dużo tego będzie niedługo;) w wolnej chwili podrzucę coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na swojego bloga, gdzie toczy się konstruktywna walka z kiepskim designem i tzw. archo-polo
    http://houseofkazura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Od paru miesięcy mam Twój baner na blogu, wysłałam Ci już dwa maile z prośbą o dołączenie mojego bloga na listę. Zero odpowiedzi. Przykro mi.
    Pozdrawiam!

    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam czerpać inspiracje z natury i filmów.
    Nie koniecznie trzeba spędzać po 200 godzin w internecie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że powstają tego typu katalogi z listą blogów. Osoby, które na co dzień nie interesują się projektowaniem wnętrz, ale okazjonalnie potrzebują inspiracji bo np. urządzają nowe mieszkanie na pewno będą tu zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Does your blog have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to send
    you an e-mail. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it expand over time.

    My web-site - pracownia reklamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam zajrzeć na mojego bloga : http://aranzstudiownetrz.blogspot.com/
    Czy inspirujący ? Sami ocenicie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry pomysł.

    Po porady dotyczące mebli i elementów dekoracyjnych zapraszam do siebie :)

    http://projektmebel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog, na pewno tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń